Thursday, February 25, 2010

HobiKuuuu...

emm..hobi aku time masa lapang klo x de wat ape2 aku suka memasak n men tenet la..ape lg,smbil mengupdatekan blog aku nie..bile dah suke memasak bile singgah je kedai buku..mestila aku akan beli buku resepi...tp x de la semua resepi dlm buku 2 aku wat..kdg2 jer..nama pn hobi masa lapang..

hobi aku ngan mak aku lbey kurg same..klo ptg2 plak aku suke wat cucur wlopn aku x bape minat makan cucur..pas2 aku wat la kuih seri muka..skang nie aku tgh odw nak belaja masakan yg susah2 cm masak lemak,kari n mcm2 lg..aku nie bleh la jugak dikatakan expert klo masakan yg basicnya adalah sambal..sbb makann feveret aku pn semua yg pedas2..

hobi memasak ni x rugipn sbb perut pn kenyang klo hobi len2 tu x dpat ape pn..mak aku cakap klo nak pikat suami pn bermula dari perutnya..betul ke???so klo yg pmpuan 2 klo dah gatai sgt nak kawin,rajin2 kan lah kedapur..hehe..k la selamat mencuba..


No comments:

Post a Comment