Wednesday, February 24, 2010

TeNT@nG g@diS Y@nG BerN@m@ @fif@..

hello!!jumpe lagi..skang nak cite plak pasal dri aku..korg nak tau x???mesti nakkan..kpada sesiapa yg malu nak bertnya ttg hal aku,kat cnie la korg akan dpat tau pn...klo x,kat mane lagi..


aku adalah seorang gadis yg comel,chubby,gebu yg diberi nama afifa bt. samat oleh parents aku..thanks abah n mak kerana telah menjdikan org seorg gadis yg comel..tp yg paling utama sebenarnya kau kene syukur pada Allah s.w.t kerana telah menciptakan aku di dunia nie...aku dilahirkan pada tanggal 3 september 1989..mesti sakit kan mak aku lahirkan aku sbbnya bila da besar aku nie nakal,kecik pn nakal...hehehe..aku mmg asal pure org kuala kangsar bb aku lahir kat hospital kuala kangsar nie ha...nak tgk ke gmbar aku mase kecik??jap eh..


No comments:

Post a Comment