Wednesday, February 24, 2010

Ide@ MenJ@Di BLoGGeR...

Salam sayang semua..tanggal 24 februari 2010 aku mencari satu job baru iaitu menjadi blogger!!dalam keadaan yg amat membosankan aku tiba2 terfikir nak wat blog yg diberi nama "@fif@'s Sp@ce"...idea nie sebenarnye tercetus dari seorang kawan yg baru je aku kenal dr laman chating..hehe..nama die mohd haziq b daud..awak sori tersebut nama awak!!aku tgk cam best jer ade blog so aku pn wat la..tgah x de keje..so i2la citenye dari mane aku dpat idea nak jd blogger...

blog nie jugak akan menceritakan kisah hidup aku dari semasa ke semasa..klo korg teringin nak tau la pasal perjalanan hidup aku..ape2pn klo aku ade mase aku akan update kat korg ye ape aku wat...so korg rjin2kan lah diri2 tgk blog aku...kurg2 hilang la rindu korg kat aku..k la, selamat menjelajah blog aku yer..enjoy!!!hehe:)

1 comment:

  1. salam wah aku bisa tepaku tepegun ngan name yg tercatit dalam warkah mu ini...mgkin ati ku hampir robek terharu huhuhu...tp ape2 pun buatlah ape2 yg nk buat yep walaupun jauh aku xsntiase bace blog mu tp kadang2 bukak gak lah...huhu hokk!! hokk!!! sory tebatuk...

    ReplyDelete