Thursday, February 25, 2010

MeMuLaKan Pr@CTiC@L sEsSiOn...


emm...esok aku dah nak g mulakan practical session aku..em,mcm2 aku ngah pikir nie tp tgk buku x lg..haha!redah je la tempat org sok..aku dapat practical kat spital sik,kedah..dgar cite neighbour aku pn follow gak anta aku sok bb die ade hal nak setel kat sane..aku hrap dpat hidup dgn gumbira di sana nnti yer..
so 4 ur information,aku akan mendiamkan diri seketika utk mengupdate blog..nnti lpas aku balik dr sane aku janji akan update blog aku secra pukal..mesti byak bnda jd n nak citer kat korg..huhu!!aku harap sgt semuanya berjalan dgn lancar...kwan2 semua doakan aku dpt wat praktikal dgn baik yer..doa pointer tggi sekali yer,,klo leh dpat 4 flat la..hhahahha!!ada hati kan??tp x pe asal ade keinginan utk mencuba pasti ade kejayaan menunggu..k la jumpe lg yer nnti bile aku balik dr sik...dont woorry aku akan aku belikan korg souvenir yer...daaaaa!!!!

No comments:

Post a Comment