Wednesday, February 24, 2010

xTvT buL@N FeBru@ri...

bulan ni je mcm2 pengalaman n aktiviti yg aku dapat..maybe aku akan update xtvt aku secara bulanan kat cnie.kire cm pukal ar..sekali banyak..hehe..

mase raye cong xi ari2,1st day aku kat s.alam malam2 aku ade jumper dgn mmber chating yg aku baru kenal bape ari je aku bleh jumper ngan die.jumper nie pn x dirncg.maybe aku rase die ok..bleh dbwat kwan..so aku jumpe dgn die..tp tmpat yg aku jumper die 2 mmg best la..kat mydin!!!jumper pn dlm 5minit cm2 jer..!haahha...kelaka..name die mohd haziq b daud..best kwan dgn die sbb kitorg suka gaduh..kjap2 gduh pas2 ok balik...mydin oh mydin..kenangn terindah bgku..hehhe!!

14 februari,kat shah alam...sepupu aku khairunnisa bt samsuddin @ kak an melangsungkan majlis pertunangan bersama pujaan hatinya yg dikenali sbg eddy di rumahnya di seksyen 18,shah alam,selangor..happy giler kot masa2 bb meraikan majlis org..bile la aku pnye turn plak..huhu..dlm suka pasti ade duka..

Ade jugak perkara yg x diingini berlaku..perselisihan faham dgn sepupu aku lg sorg..walaupun die salahkan aku tp aku tetp cool sbb aku malas nak gaduh besar2..x pe,aku bersabar sampai la hal 2 setel...tp bnda 2 jd pengajaran kat aku yg xsemua org suka bile kita mintak pertolongan kat die..aku x tau la selame nie die iklas atau x menolong aku..tp aku harap2 die halalkan la ape yg aku mnx tlg die sebelum nie...emm..biase manusia rambut sama hitam tp hati lain2..tp skang nie rmbut manusia pn da macm2 kaler..hehehe..tp rasa x puas ati dgn alasan yg die bg2 masih ade tp biala...die rase puas biarkan die..aku masih bleh bsabar wlaupn mcm2 org wat kat aku..da la malas nak cite pasal bnda yg x besh nie...just nak share ngan korg jer..klo ade yg nak coment,comentla ekk..

nnti aku akan share ngan korg gmbar2 majlis pertunangan sepupu aku 2 yer..sabar!!

1 comment: